Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Home- office

...αν είσαι τόσο τυχερός ώστε να μπορείς -και να θέλεις- να δουλέψεις από το γραφείο, κάτι που συμβαίνει ήδη σε μεγάλο βαθμό στις προηγμένες χώρες σήμερα, ορίστε μερικές ιδέες.
Άλλωστε το "είμαι στο γραφείο" σαν έννοια, δεν είναι πολύ 90's? home office sounds much better!


Ένα μίνι γραφειάκι, αναδύεται μέσα από country ντουλάπα...oh so chic!



Λευκό- γκρί και safari taupe, ένα home office για online shopping... upper east!


Αυτό εδώ, δεν είναι ακριβώς το στυλ μου, αλλά μου αρέσει η σύνθεση τόσο διαφορετικών στοιχείων μαζί, σε ένα αποτέλεσμα πολύ ιδιαίτερο.



και μια γωνιά-γραφείο, που κυριαρχεί, η προσωπικότητα της ταπετσαρίας και το μοντέρνο έθνικ.

από αυτή τη φωτό, κρατάμε την ιδέα με τις ξύλινες κορνίζες σε κατάλευκο περιβάλλον ακόμα και στο λευκό θέμα που φιλοξενούν. Το φυσικό ξύλο σε παστέλ και λευκούς τοίχους κάνει θάυματα. Το έχω κάνει και εγώ.. ¨-¨)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου